چرا کلمات ؟

چرا کلمات ؟


اینجا کلمه فقط یه واژه نیست. تو کلمه فروشی کاپتان کای، هر کلمه یه انرژیِ فشرده‌ست برای دیده شدن، حس شدن و زندگی کردن. ما کلمات رو تایپوگرافی می‌کنیم تا انرژی کلمات سوپر کمبو بشه ،و دیگه فقط یه واژه نیست؛ می‌شه یک بمب انرژی مازاد حیاط . یعنی تو فقط یه استیکر ، تیشرت ، چارم یا پلاک فلزی نمی‌خری، تو یه کلمه انتخاب می‌کنی که شبیه خودته و از طرفت حرف می‌زنه: مودت چیه؟ وایبت چیه؟
بعضی روزا با یه کلمه می‌گی «آرومم»، بعضی روزا می‌گی «شــُــل کن دادا»، بعضی روزا هم ساده و محکم می‌گی ویکتوری یعنی امروز انرژیِ برد با منه، بریم عالم و آدم رو زخمی کنیم.


ولی یه مود مهم‌تر هم هست، مودی که بازی رو جدی‌تر می‌کنه.

ما فقط از کلمات استفاده نمی‌کنیم که به بقیه پیام بدیم؛ از کلمات استفاده می‌کنیم که یه انرژی رو برای خودمون مدام تکرار کنیم و همون تکرار، کم‌کم ما رو بسازه. مثل اینه که : جسم با غذاهای خوشمزه رشد می‌کنه، روح هم با کلمات لول‌آپ می‌کنه. یه کلمه می‌تونه تبدیل بشه به یادآورِ روزانه‌ات؛ چیزی که هر بار می‌بینیش، دوباره همون حس رو توی ذهنت روشن می‌کنه، قدرت، تسخیر ناپذیر، قهرمان، امید، الهه هنر و … پس کلمات توی کلمه فروشی کاپتان کای فقط «کلمه» نیستن؛ یه جور ابزارن برای ساختن حالِ بهتر، و ساختن نسخه‌ی بهتر از خودت.


شاید باورت نشه ولی از آدم و حوا تا بروسلی و بتمن و حتی پکمن و خیلیای دیگه همه از انرژی کلمات کاپتان کای استفاده می کردند


تو کلمه خودت رو پیدا کردی ؟
به نظرم هممون باید یه سر به
Healing Words بزنیم